Jobb jobb jobb

God kväll :-)
Blir nu lite små inlägg från mobilen, tills vår internet har kommit igång här! (Vilket verkar ta lång tid,suck)
Nu denna vecka är det mkt jobb, alla skolor startar, ridskolor, dagis m.m
Ungarna är såå förväntansfulla :D
Jag sitter nybadad o slöar.. Vi har haft barnens kusiner med familj här ikväll och käkat gott och haft en massa barn lek. Det känns i huvudet nu ;-)
Blir tidig kväll idag har jag bestämt.

Igår efter jobbet åkte vi till ridskolan och sen hem igen och stekte raggmunk!
Det har gått i ett sista dagarna. Hoppas ni har det lite mindre hektiskt? Imorgon startar Izo skolan.
NYA skolan och allt! Det blir skoj!
Papp får följa med då jag jobbar :-(

Ha en fin kväll


Kommentarer
Postat av: mamma marita

ohhh, vad roligt det är att läsa din blogg.. man sitter och ler för sig själv.. så många rara bilder,,, så kul att du har den . man får lite inblick i vardagen.. ha det så bra mina hjärtan,, puss och kram till er!!!!

2013-01-09 @ 23:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback