Sjuklingar

Hej hopp. Fredag idag och solen skiner. Kallt som attan ute dock.
Igår var nellie till veterinären och fick massa olika preparat utskrivet.
Hon har antagligen fått en klo eller tand av sin lillasyster i ögat, så hon har haft besvärligt och ont av ett sår på horn hinnan. Jag vet hur ont det gör eftersom jag själv haft det :( hemsk smärta.
Så nu är hon mkt bättre :)
Jag själv mår skit pga en envis hosta och värk i kroppen. Så det är Inge vidare.

Annars letar vi bil/ar för fullt. Svårt o hitta en bra tycker vi!
Men det hoppas jag är löst snart!
Blir dyrt o glida runt i hyr bilen med :)
Nog för det är lyxigt men..

Wilma hoppas vi är dräktig, det är svårt på först föderskor att se men hittills verkar det vara på rätt väg :)

Ikväll ska Izabelle på kalas med spök tåg ute för att hitta godis ;-) och tacos mm så hon lär ha en kul kväll!!
Nu ska jag vila vidare innan jag kliver upp. (Har redan vart uppe o kört Izabelle till skolan, rastat hundar, gett nellie morgon kuren och fixat frukost åt Alicia) men hon ser på film nu, då får man passa på att krypa ner o vila lite :)

Ha en fin fredag!!

Bjuder på en bild som Alicia gjort!
Hon satt på sitt rum , och från ett vitt papper klippte hon och ritade en kopia av sin leksak petshop :) 5år bara!
Det tycker jag var duktigt!! ❤


Kommentarer
Postat av: Moster Rosi

Ja den teckning är hon så duktig.. bästa teckning!!!
krya på dej och hoppas du mår bättre..
trevlig helg. kram kram

2013-03-15 @ 10:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback