Snö snö o mera snö

 
Lite livstecken från oss =)
 
Allt är bra här och vi håller på att bli insnöade :) Den här bilden är på vårat hus, en tidigare vinter och nu är det ännu mera snö här. Jag ska försöka komma ihåg att fota lite nån dag. Iallafall så skottas det en hel del på våran garage uppfart vill jag lova, Hundarna har även fått en egen liten tomtbit som skottas ;)
Ska bli kul till våren när man får göra ordning på tomten med allt va det innebär! -Längtar!
 
Just nu har vi Wilma hos oss. Hon är här o ska paras, sen åker hon tillbax igen nästa vecka.
(för er som inte vet har vi henne ute på halvfoder)
så nu är det fullt hus med 5 små vavvor här.
Vilket är jätte kul förståss!
 
Barnen trivs här o leker o tar hem kompisar varje dag! Det känns härligt.
Vi har varit på kalas idag för min far som fyllde år. Trevligt o träffa släkten!
Igår var jag på fest hos en kollega, och det blev sent innan jag somnade. Så idag är man lagom mör.
Men det var jätte kul!!
 
Dax att knoppa nu för imorgon ska jag jobba dag o klockan ringer 06.00.
 
Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback