Hejdå gizmo

Måndag idag och en ny vecka!
Helgen bestog av loppis på lördagen och på söndagen flyttade Gizmo.
Vi beslutade att det blir bäst så eftersom jag vill satsa på min uppfödning och han kunde jag inte använda själv pga att han är släkt med dom tikar jag har.
Så han fick flytta till Lena i från Vårgårda. Där får han det bra med henne och hennes Chi tik :)
Här smids nya planer och det avslöjas längre fram :)
Annars har jag jobbat idag och gör det rak vecka nu.
Förkylningen är borta men jobbet vimlar av magsjuka :( hoppas hoppas man slipper skiten!! Och övriga i familjen också.. Nu är det dax att sova.
I morgon ringer klockan vid 06.00 och dom har lovat -20 imorn!! Fy för o gå upp o åka till jobbet då. Spec när vår diesel värmare strejkar :(

Kram på er! God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback