Söndagen den sista september

 
Söndag idag o jag har jobbat hela veckan med dubbeltur igår. Känner mig faktiskt rätt så mör idag.
Har nyss kommit hem från jobbet och resten av familjen är vid husvagnen o håller på o tar ner allt.
Säsongen är slut för i år och allt ska vara borta senast idag, och ja vi är ute i sista minuten som oftast =/
Det blir nog ingen mer hel säsong för oss känner vi, dels kommer vi bo i huset i sommar och då inte ha samma behov, och dels så har vi knappt kunnat vara därute pga allt regn. När det varit fint har jag jobbat, och vid regn är man ledig.
-Värdelöst!
Så nästa år kommer vi troligen bara ställa upp under Juni månad.Midsommar vill man ju inte missa :-)
 
Känns rätt skönt o komma hem till ett ny städat hem, och bara slappa o vara för sig själv en stund.
Senare ska jag iväg på nagel time. Det är behövligt! Gud så dom ser ut nu.
Imorrn är det redan 1a oktober, det är skönt att tiden går fort nu när man längtar till december ;)
Lär dock inte bli lika kul med allt på en gång..
-Flytt, renovering i huset (så vi får de som vi vill ha det), Alicias födelsedag, julpynt osv..
Men det får bara gå helt enkelt..
 
Hoppas ni haft en fin helg?
 
KRAM

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar din blogg!
Hoppas du har lust att kolla in min första tävling på bloggen. KRAM

2012-09-30 @ 18:21:23
URL: http://www.onesize.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback