Solig torsdag!

Torsdag idag och jag tar det lugnt. Barnen är på skola och dagis och Immad är på stan ett ärende.
Det är så skönt o bara strosa omkring i morgonrocken och bara vara.
Igår gjorde jag dessa söta bullar i rosa papper o glitter på.
De ska vi ha till Izabelles kalas.
Tyvärr är min ugn knäpp så de var en aning mörka, men det får vi leva med.
 
Idag har Alicia ridskola, annars har vi inget inplanerat. Jag känner mig rätt så frisk nu o det är härligt.
Tur det gick över ganska fort ändå. Hemska förkylning!!
 
Idag börjar även Cirkus Scott , som har kommit hit till oss och håller på tills söndag.
Helt otroligt att en sån stor cirkus kommit till oss.
Vi brukar ju ha Wictoria och Brazil Jack, men denna är ju jätte stor! Vi får se om vi går, det är ju rätt väldigt dyrt!
 
Nehepp nu bör jag väl ta tag i lite tvätt o disk :-(
 
Ha en fin torsdg!!

Kommentarer
Postat av: ♥ Marie - Fototokan

Mumms så gott. Bad Script henne den =D, fast jag skriver med stora versaler, den ser helt annorlunda ut med små =D

2012-09-06 @ 23:29:24
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback