Kalas for the mama..


Igår söndag hade vi lite kalas hemma hos oss för mig.
Jag fyller ju inte förrän det 14e, men eftersom jag jobbar helgen som kommer så tog vi igår istället.
Vi bjöd på smarrig kycklig sallad med allt möjligt i, och vitlöksbröd med ostar, kaffe, kakor o hembakade bullar :-) Jag är så himlans trött på tårtor, iallafall hemgjorda..
Kräks nästan bara jag tänker på dem! Fast jag är ingen stor älskare av så mkt tårtor o kaffebröd.
Mat är ju godare!! (Om vi inte pratar smörgås tårta ,eller en smal bit princess tårta, förståss ;-)
Några foton hanns inte med, det glömdes bort tyvärr. Förutom dessa underbara blommor jag fick!
 
Tack alla ni för presenter och blommor!!

Kommentarer
Postat av: mamma

tack snälla för god sallad och kaffebröd....

2012-09-11 @ 20:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback