Migrän..

Tisdag idag o jag är hemma från jobbet..Igår var en av de värsta dagarna i mitt liv. Jag mådde så himla dåligt så 112 var i tankarna fler ggr.. Huvudet kändes som de skulle explodera och mådde illa o kräktes hela tiden.
Fy vilken hemsk dag!! Idag mår jag bättre men har svårt o äta o känner mig svag.
Hemska hemska migrän..Har suttit o letat på olika massörer,, måste gå iväg nu. Det bara måste jag!!
 
Annars var helgen fylld av jobb och regn.. Barnen är nu på dagis o skola och igår hade Izabelle ridskola.
Jag hde lovat henne o följa med men det sket sig. Stackarn. Får bli nästa gång.
Nu ska jag fortsätta vila.
Kram på er o ha en fin måndag.
 
Föressten är jag väldigt glad åt att trafiken här på bloggen ökar, MEN vill gärna att ni kommenterar :-)
Det blir så mkt roligare då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback