Mardröm scenario / välbefinnande kväll

 
Igår onsdag var Izabelle hos tandläkaren. Hon hade fina tänder med nåt undantag.
Så det var vi alla glada över!
 
Idag är det Torsdag och jag har jobbat. Fick ett otrevligt samtal efter morgon jobben.
Det var dagis som ringde o sa att Alicia hade ramlat ner från en klätterställning och att vi borde komma direkt.
Vi for dit i ilfart och ambulansen kom. Det kändes som hjärtat stannade.
Lilla tussan var rädd och hade lite ont i huvudet, som tur var så hade hon fallit ''tripp trapp trull'' ner, så hon hade
''tagits emot'' av olika steg man klättrar upp på när hon föll. Så landade hon i sanden.
TUR verkligen och ambulans killarna var så söta mot henne och trodde hon klarat sig bra.
dom valde att inte ta med henne in. Det verkar ha gått bra,hon tog sin pappa i handen och knatade hemåt, och jag åkte tillbaka till jobbet. Fy så orolig man blir när de händer ens barn nåt.
När jag kom hem från jobbet mådde hon som vanligt, så hade hon bestämt sig för o åka på ridskolan.
Eftersom hon var som vanligt och så gärna ville åka så gjorde vi det. Fast det tog allt emot..
 
GLAD Alicia med Qing
 
Ännu en gång fick jag hjärt stopp när en flickas ponny tvärkastade sig på slutet av lektionen, så jag var såå nära o få ponnyn över mig, och flickan for av, det såg väldigt otäckt ut. Men även det gick bra..puh!!
 
Efter ridskolan handlade vi massa nödvändigt gott till alla djuren (dyrt o ha djurpark hemma;) o plockade upp pizza på vägen hem. Så skönt o slippa laga mat o hållas en dag som denna!
Nu har alla smådjur fått rena burar och vovvarna mumsar märgben.
Vilken känsla det är att ha sina barn välbehållna o tryggt sovandes i sina sängar, rent o bra åt djuren och
en själv får ta ett hett bad o bara andas ut, Det är välbefinnande!
Nu säger jag gonatt och hoppas ni får sova gott.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Lilly (Sandra)

Mysig blogg och fina bilder ♥

Hur tillbringar du din kväll?
Kram

2012-10-20 @ 20:54:13
URL: http://lilly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback