Välkommen till världen ♥

Förra veckan skenade iväg och vi fick en jätte söt nykomling till världen den 20e,
och därmed blev jag moster =)
 
Fina Johannes med sina kusiner som var såå stolta ♥
 
***
 
På torsdagen körde Tomas oss till ridskolan eftersom vi var billösa när pappa va på jobbet.
TACK Tomas :) Alicia red barbacka för första gången och det gick så bra.
 
Helgen bestog av jobb och packande.
Vi lever ibland högar av flyttkartonger här nu och det ser ut som en bomb här tycker jag.
På fredag får vi nycklarna till huset och det ska bli så himla roligt att få göra fint där.
För Alicia fyller ju på söndag så då firar vi henne inom familjen, och släkten kommer den 9e.
Så då hoppas jag vi kommit lite i ordning iallafall ;-)
Idag har vi varit på Izos ridskola och hon är så himla duktig!
 
Nu ska jag ta ut hundarna o sova.
 
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback