Torsdag hos oss

Nyköpt tröja som bara är såå skön och såå fin. Det blev ett måste ha!! :-)
 
Torsdag och jag har haft ledigt i 2 dar. MKT skönt efter hektiska dagar.
Jag har haft huvudet fullt både på jobb och privat. Det har hunnit blivit en bruten tå och ett ont öga orsakat av ett hö strå också =/ Så Jag fick antibiotika ögondroppar och så var det bra på några dagar..
Tån är en annan histora,,föll över en hundgrind som tusen ggr efter att den kom dit..Så nu gick de riktigt illa.
Men det går rätt så bra, sålänge jag inte rör den eller kommer emot nåt..
 
Sen har min käre sambo börjat jobba kvälls tid så det innebär att jag har kvällar med middag o nattning av barn själv. Det har gått bra men man märker hur bortskämd man är att vara 2 vad gäller barn, hundar och mat/handling.. Men det går bra :) Snart flyttar vi och det är lite stökigt här med påsar som står o väntar på nya huset, snart blir de packning och mera kaos ;-) Så är det när en flytt står för dörrn snart..
Ska bli super kul o få göra fint där borta!!
Idag har Alicia haft ridskola och vi åt med pappa innan han åkte, han började senare idag.
Nu sitter jag o tittar på Böda camping på tvn och längtar til sommaren.
Efter det kommer 3e delen på Twilight! GUD så kär jag är i dom filmerna!! Har lyckats övertala Immad att följa med på bion när sista delen har världspremiär :) Men måste ju se om alla innan vi går, så han verkligen fattar hur bra dom verkligen är *skrattar*.
Ha en fin kväll.
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback