Nycklarna... Yes!!!

 
Hej svejs. Fredag idag och jag har just kickat igång min 11 dagars semester, vilket är såå skönt.
Kallt som sjutton bara! Det är fullt upp nu med flytten, och vi lever i en kartong röra.
Längtar SÅ tills detta är över!
Idag fick vi iallafall nycklarna och imorrn ska vi pappa o farbror börja tapetsera och måla.
Hoppas det blir klart denna helg så vi har veckan på oss att få lite ordning till Alicias kalas,
som vi ska ha den 9e. Puh, mkt nu! Hon fyller nu på söndag den 2a, men då har vi bara lite hemma ,vi ifamiljen.
 
Izabelle har varit på disco ikväll på skolan. Innan hon gick så sa hon
''Mamma oroa dig inte, jag ska inte bli full''
Gissa om jag fick mig ett gott skratt :)
''Jaa? jag får ju så ont i magen av för mkt fanta'' fortsatte hon sen.. Hahahaha...
 
Nej nu ska jag hoppa i säng så man har ork till morgon dagen :)
Man känner sig som ett barn innan julafton, det ska bli så kul o få göra fint.
Dock har jag dåligt tålamod. Vill ha allt jag tänkt direkt och snabbt!
Men det får ju bli allteftersom,typ ingen kan ju knäppa på fingrarna o få en helt ny inredning, bara sådär ;)
 
 
KRAM

Kommentarer
Postat av: Frida Horning

Härlig blogg! :)

2012-12-26 @ 00:06:05
URL: http://fridahorning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback