Helgen hos oss

 
Igår var vi på en shopping sväng o inhandlade lite lördagsgodis, inneskor m.m, åt barnen,
sen for vi mot bowling hallen.
Vi hade bokat disco bowling och barnen tyckte det var super skoj.
Deras ena farbror följde med och han vann, jag kom 2a :D Pappa kom sist haha.
Barnen va så duktiga och Izabelle gjorde t.om en strike!
Sen for vi hem o mumsade lördags godis!
 
**************************************************************************************************
Idag for vi upp på stan och tittade på bio. Vi såg Modig. Det var Alicias första bio och jag glömde min mobil hemma så jag fotade inte något, Inte tänkte vi på o ta kort med pappas mobil heller, suck..
Vi gjorde även ett besök hos min mormor och fikade äppelkaka :)
 
Den var väldigt rolig, fint gjord och läskig.
 
Nu har barnen hoppat i säng och vi ska roa oss med tvättande i tvättstugan och se Breaking Dawn 1.
Det är sista inför bio :-) Har faktiskt lyckats få min kära sambo att se alla. Han tycker inte dom är något vidare ,men ställer upp ändå! -Karlar.. Filmerna är ju bäst!! Längtar sååå tills vi ska gå o se sista delen!
Imorn väntar en ny vecka på jobbet och den startar med ett helt nytt data system, vilket kommer bli väldigt spännande med tanke på att det är jag och en kollega som gjort jobbet med all överföring.
Även massa packning ska vi roa oss med denna vecka och nästa, för nu är de inte långt kvar tills flytten!
 
SOV GOTT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback