En liten update hos oss

Hej svejs. Ett litet inlägg innan läggdax.
Är totalt slukörd efter en hektiskt helg på jobbet. Folk sjuka, och det finns inga vikarier o ringa in och vi får kämpa på med en eller två man kort. -Inte kul!
Imorrn och tisdag skulle jag vart ledig men då ska vi jobba några timmar extra, vi som sitter med nya data systemet Treserva, puh.. Jaja, jag ska iallafall till veterinären med Nellie imorgon först.
Han ska kolla hennes mjölk tänder, då dom ej verkar vilja lossna och de nya kommer. Så bäst o ta en titt.
Igår flyttade även barnens kaniner... Japp dom var med påt´ själva.
Dom insåg att det var mer jobb än dom trodde och kanske inte liiika kul..
Tacksam är ju jag som fått slita med dem mest ;-)
Så nu bor dom hos nån som har mer tid och framförallt intresse!
Så det blir nog bra. Huu va klockan går. Bäst o hoppa i säng.
Min andra hälft jobbar till kl 5 imorgon bitti ,fy vilka pass dom har..
 
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback