Våran helg



I fredags var jag på party med jobbet och hade jätte kul, det blev dock tidigt hem o isäng för dagen efter skulle vi till vår kära husvagn :) Så det var underbart o vakna till SOL och packa o ge oss iväg.


En trött o seg mamma ;)


Det var massa kul i stan där borta, med tivoli, ponny ridning o kul för barnen, så dom fick köpa varsin söt klubba
och en stor häst ballong medan jag hoppade in på affären o handlade lite..


Vi tog med oss alla hundar denna gång, och det var underbart o se hur valparna njöt i deras hage.
Dom tyckte verkligen om att busa i gräset och ligga o sola med sin mamma.







Såklart kom folk från hela campingen o ville klappa o titta :)
och mamma Chloe satt på 1a parkett o njöt!
Ingen fick gå in i hagen men det var många som stannade o tittade på de små, barn som vuxna.


När dom blev trötta gick dom in i deras väska o busade lite med mamma o sov en stund.
Det tar på krafterna o vara ute i det fria :)





Vi fick dit gäster.. Barnens kusiner kom dit på besök så vi ordnade grill kvällar, två dar i rad :D
Så flyttade vi ut alla möbler till solen o satt o njöt.



Det ser inte så soligt ut på korten men då blev det något moln bara, för oj så solen sken och vilken värme!!
Brände mig lite faktiskt! Vi hade ju inte räknat med denna värme o sol så vi hade lite för varma
kläder med oss kände vi, puh. Värmen kom så plötsligt!
Fast såå välkommet.. Vi ville knappt åka hem igår.

Men nu är vi hemma o jag har just landat hemma i soffan efter en kväll på jobbet.
Imorrn ska jag få resten av mina extensions i satt *happy*.

Ha en fin kväll =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som att ni har haft en helt underbar helg. Lite avis blir jag allt. Gillar campinglivet trots att vår familj aldrig varit "campingfamilj" ;-)



Kram

2012-05-22 @ 17:26:05
URL: http://emmawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback