Tisdag

Kloockan är sent men slänger in ett litet inlägg.
Idag har jag varit ledig och tillbringat dagen med lite shopping och nagel time.

Var in på MQ en sväng o föll pladask för dessa godingar från Bondelid.


Dock fick ingen följa med hem idag, jag gör alltid så, åker hem o funderar o känner jag att suget är tillräckligt stort så åker jag o köper dem någon dag senare.. Dumt egentligen för ibland är de slut då och jag blir galen =)
Hittade dock lite byxor iallafall så de behövdes vill jag lova!!
Barnen var med in i provhytten med ett gäng kläder var och det vart trångt men kul där inne.
Vi skrattade o provade så det stog härliga till =D

Väl hemma har vi slappat i soffan, och fixat åt valparna lite.
Nu ska jag ta o sussa, på återseende imorrn..

Natti natt..


Kommentarer
Postat av: Marie

Ohhh så fina, passade dig finfint

2012-05-15 @ 23:40:40
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback