Soff mys


Härlig sommar bild på de fina porslinet o märket Greengate.


Då har jag varit på informationsmötet och pappa tog med sig barnen o åkte in till stan o handlade lite.
Nu är jag hemma själv i husvagnen och ligger i soffan o myser.
Ute blev det storm och lite regn, blandat med sol. Inge vidare, men det ger sig kanske.
Man kan ju strunta i det och mysa inne i husvagnen istället..


Den här serien på Greengate har jag börjat med inne i husvagnen =)
Penelope heter själva den här serien, och det är så fint o passar jätte bra.
Jättekul o samla, så till slut har man allt i samma fina serie!
Jag mixar även med Blue Fay, som oxå är så himla fin!!
Dom passar bra ihop tycker jag, och kul o bryta lite.



Nu ska vi se om familjen behagar komma snart så vi får dit vårat golv vi ska ha i förtältet. Vi hade tänkt fixa det i helgen.. Jag har dock svårt att tro att det kommer bli så *skrattar*


Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh så fina burkar och muggar

2012-05-05 @ 16:45:09
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback