Regn o åter regn..



Idag har jag varit hemma från jobbet, en elak magvärk kom på besök *suck*.
Så det har mestadels varit soff liggande idag och sen åkte jag en sväng o handlade lite på em när jag fick nog.
Det har spöregnat hela dagen :( nu vill vi ha sol! och värme!

Den smarriga jordgubbs chokladen är min favvo och jag blev så glad när jag såg att dom börjat med den igen.
Testa, den är otroligt god.
I skrivande stund håller jag på o få Alicia att sova och det är inte det lättaste.
Farlig fluga fanns där inne och då måste man gråta o vara såå upprörd, sen gå på toa 30 ggr osv..
Suckar..Så är det vissa kvällar.
Vilket meningslöst inlägg hihi,,ha en fin kväll hörrni.
KRAMIS 


Kommentarer
Postat av: Marie

Ussccha för magvärk, den vill man ej ha =(



Hoppas att det är bra nu

kramar

2012-05-10 @ 22:35:35
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback