Plopp kärlek


Har ni testat nya plopp kärlek? Om inte så gör det , den är underbart god =)


Idag är det måndag och jag är totalt slut!!
Har jobbat sen i fredags och nu är jag slutkörd och nacken värker..
Denna hemska nacke..Önskar det gick o göra något så den blev bra..
I skrivande stund är barn o pappa på ridskolan och jag är hemma o myser med valparna, som springer runt som tokar just nu :) Så ska jag laga mat i lugn o ro tills dom kommer hem.
Undra om det blir mkt mat gjord?
Vädret vart ju inge vidare, men skönt med lite regn faktiskt!

Ha en FAB dag alla :-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Har faktiskt inte vågat mig på dem än, men var dom så underbara kanske det är dax att prova nu :) KRAM



Ps; Tittar du på bigbrother? isåfall vem hejjar du på?.

2012-05-29 @ 19:19:38
URL: http://onesize.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback