Fredag



Idag har det varit storm o regn o sol, allt på en gång..
Jag slängde i en toning i håret och grejade lite hemma på fm, sen for jag och Alic hem till mormor
och åt lunch, mamma var där så det blev 4 generations lunch =)
Sen for vi till Marieberg för lite shopping.
Känner att de är kul o komma ut lite när man har en hel helgs jobb framför sig.
Så det fick b.la bli de fina 2 burkarna på bilden (Greengate).
Sen en säng åt mormor! Hon sover så dåligt i sin, så vi hjälpte henne o köpa en ny.
Känns skönt o kunna ge tillbax till henne som hjälpt mig så mkt!!
Nu ska jag snart stoppa barnen i säng, dom ser film o mumsar chips!

Jag är fortfarande mätt efter vår sena taco kväll här.
Fick också besked att valparnas reg papper är på väg, känns skoj :D

Ha en fin kväll!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh hej & hå vad du ångar på fullt upp, skönt att tona håret.



Så fina burkar

2012-05-11 @ 22:32:04
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Moster Rosi

ÅÅåhh. så snällt av er som köpt säng till mormor.. jag har precis fundera och fundera om den säng till henne. hade tänkt födelsedagpresent.. men så skönt att hon får ligger och ha skönt.. kram kram.

2012-05-11 @ 22:52:49
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack! Visst är de goa! Vi har en köpare på en av tikarna, Melantha. Sedan ska vi behålla antingen Anemone eller Elon. Vi har egentligen en köpare på Anemone, men vi vill se vem av dem som blir bäst och därefter bestämma oss :)



Dina små godingar ser också så söta ut! Vet du att jag nu kom på vem du är. När jag såg ditt efternamn på facebook, mamma berättade ju när vi hade Rosalies kull att vi hade en så trevlig Camilla som var intresserad, och nu kom jag ju på att det var du. Så kul! Haha! Kopplade inte ihop det förrän nu. Hihi!



Kramar!!

2012-05-12 @ 21:19:01
URL: http://emmawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback