Får inte nog..


Får aldrig nog av att fota dessa små underbara sötingar =))

Torsdag idag och jag har jobbat, med en envis nackspärr..
Tror det var något visst med den här dagen för alla på jobbet var sega o trötta, och även fler jag pratat med..
Hm vi skyller på vädret =)
Efter jobbet åkte jag hem till min kära frisör kusin som satte i lite löshår så jag skulle ha något att styla imorrn då jag ska på partaj :D Det blev fint, men vi ska sätta i mer sedan när jag får hem mina microringar som är bättre stl på än de jag hade idag.. Så jag längtar tills det är klart (visar er bild då).
Nu ligger vi i varsin soffa här hemma och slöar.
Ska bli så kul imorrn o festa lite, det blir inte så ofta och därmed inte heller så ofta man gör sig fin, och DET är väl en stor del av hela gå-ut-grejen?!! Så nu har kära kusin både vaxat,plockat ögonbryn,fixat håret m.m.
GLAD jag har dig Zandra!!!
Hoppas det ej blir spöregn bara ;)

Jag har fotat valparna lite så titta o njut ;-)


















Kommentarer
Postat av: Emma

Åh men vilka godingar!



Och TACK för dina snälla ord. Det där behövde jag höra ;-) Älskar att sjunga men har aldrig tagit mod till mig att uppträda förut. Mer än på lågstadiet och på diverse karaokebarer i Thailand ;-) Haha! Så detta blir första gången, och på ett bröllop dessutom. Kommer vara sååååå nervös!



Kramar!!

2012-05-19 @ 09:07:07
URL: http://emmawelin.blogg.se/
Postat av: Frida

åh vilka sötnosar : )

Jag är så sugen på en liten pöjk!

Är det dina valpar?

2012-05-29 @ 16:36:11
URL: http://busfridis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback