Tisdag..



Tisdag idag och jag är så glad åt att jag lyckades byta bort kvällspasset mot ett dag pass istället så jag kan se ALLRA sista avsnittet på Desperate Housewifes!! *HAPPY*
Nu har jag precis kommit hem från jobbet o landade i soffan med en stor glass :)

Har haft en jätte jobbig värk i axlarna i några veckor och det blir bara värre o värre.
Min snälla sambo smorde in med liniment igår kväll så inatt fick jag sova,men bestämde mig för o ringa vc.
Sagt o gjort, men dom hänsvisade till sjukgymnasten, så får väl ta tag i det men
snart är det semester med massa spännande planer , det ser jag fram emot :D
Så nu glömmer vi allt tråkigt en stund..


Kommentarer
Postat av: Emma

Ska bli spännande med det sista avsnittet! Ska plugga lite extra nu så att jag kan njuta av avsnittet utan ångest ;-)



Usch för axlarna. Har också haft mycket problem med axlarna i och med whiplashskadan jag har, men med sjukgymnast hjälp, akupunktur och träning har det blivit mycket bättre!



Ja, du har en hel del mysiga planer framför dig snart ;-)



Kramar!!

2012-06-05 @ 18:28:23
URL: http://emmawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback