Polly Rocks

 
Hej på er..
Har ni tröttnat på den här bloggen som är så usel uppdatering på? *ler* jag ber om ursäkt verkligen men såhär på sommaren är det ju rätt fullt upp och jag sitter knappt vid datorn alls.
Så hoppas och tror jag fler av er har det, så kanske det inte är så farligt ändå med usel update? ;-)
Ovan visar jag min nya upptäckt. Polly Rocks :D
HUR goda som helst!!! Löp o köp!!
Ja nu sitter jag o smaskar dessa och är nervös för morgon dagen.
Vi ska på hund utställning, och det var inte igår.Ser verkligen fram emot det!!
 
Annars har jag börjat jobba igen nu efter semestern och det funkar rätt bra, trots att jag haft häcken full med massa jobb och dubbel pass (dag+kvälls skift) men det får gå.
 
På hund fronten har vi bara våra egna hemma nu.
Chloe, Nellie och Gizmo.
Lilla Fudge flyttade till hans matte efter våran Orsa semester.
Nu har vi köpt rullkoppel åt dom och dom hänger med på Chloes promenader.
Dock får man ju ta små svängar när 'barna' är med :-)
Men dom kutar som galningar och tycker livet är härligt! Vilken frihet de blev med rullkoppel mot deras bebis koppel! Dom kunde inte alls leka på samma sätt.
 
Önska mig lycka till nu imorrn o håll tummarna ;-)
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback