Kul test

Nämn något som gjorde dig glad igår: --Choklad :)
Vad gjorde du kl 08 i morse?
-Jobbade.
Vad gjorde du för 15 min sedan?
-Planerade middagen.
Det sista du sa högt?
-Gnällde om att maten kommer bli sen idag..
Det senaste någon sa till dig:
-inga problem.
Vad har du druckit idag?
-Cola, the, svart vinbärs juice.
Vad var det senaste du åt?
-En mandarin.
Vad var det senaste du köpte?
-Lunch på jobbet.
Vad är det för färg på din ytterdörr?
-Ljus trä.
Vad är det för väder hos dig nu?
-Kallt och mörkt.
Godaste glassmaken?
-Choklad, blåbär.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
-Nej.
Sover du tungt?
- Jag sover nog lite olika beroende hur jag jobbat.
Drömmer du mardrömmar?
-Inte så ofta.
Trivs du med ditt jobb?
-Ja!
Favoritklädsel?
- tajts och nån varm tröja.
Favoritlåt just nu?
-Dina andetag-Kent.
Vad ser du om du tittar till höger?
-En vit kudde.
Vad gör dig glad just nu?
-Att jag har ett fast jobb jag trivs med, frisk familj!
Vad ska du göra härnäst?
-Äta o natta barnen.
Höger el vänsterhänt?
-Höger.
Humör just nu?
-Trött.
Favoritgodis?
-Choklad och kolor.
Kläder just nu?
-tajts med vit lång stickad tröja.
Sommarplaner?
-Husvagns mys såklart!
Hur många kuddar sover du med?
-Två.
Morgon eller nattmänniska?
-Jobbigt o kliva upp men mår bäst av tidiga mornar!
Vad är viktigast för dig?
-Att jag är frisk, att de jag tycker om är detsamma, att man har bra ekonomi, (som är grund till allt!)
Är du kittlig?
- Ja.
Snarkar du?
-Ibland.
Stjärntecken?
-Jungfru.
Äckligaste insekten?
-Baggar/tvestjärt!
Stökigt el välstädat?
- Välstädat.
Vad längtar du mest efter just nu?-Sommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback