Sjuk stugan

Nu har vi haft lite paus igen..
Beror på att vi varit sjuka och mest legat..
Först jag, dyng förkyld o nös som en tok, sen ont i halsen och hosta,
i samma veva smittade jag Immad som blev dyng förkyld.. O nu Alicia i feber o hosta!!
Den enda som klarat sig någolunda är izabelle!
Så 1v har jag varit hemma från jobbet :(
Men nu är vi på bättrings vägen och imorrn ska jag jobba!



Igår mös vi i sängen medan ÖBOvar här och tätade massa väggar.
Huset ser ut som en bomb,eftersom öbo dragit fram sängar och soffan för att komma åt alla lister.
Så det känns sjukt, stökigt och orent överallt..
Blää.
Som tur är blir de väl färdigt idág och alla saker kommer till sina vanliga platser,
så man kan städa av här..
Nu ska jag sluta klaga och önska er en härlig dag.
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback