Våran helg..

Nu är helgen över och vi har haft det toppen!!
 
I fredags kväll hade jag lovat att vi skulle ha kräft o räk mys så vi dukade upp o åt så det stog härliga till =)
 
 
Dagen efter (lördag) åkte vi till Nora marknaden som vi gör varje år!!
Barnen åkte karuseller o vi gick runt o kikade runt.
 
I söndags var vi en sväng till min mormor och fikade, sen kom barnens kusiner hit o hälsade på :)
 
Idag måndag har jag o Alicia vart på shopping tur till Marieberg. Hon shoppade kläder o jacka o så saker till
kaninerna som dom behövde, och jag fick nya skor =) Izabelle en kavaj, o hundarna nya halsband!!
 
Vi åt lunch, bara vi två o mös riktigt ordentligt! Mums!
 
Alicia tog också hål i öronen..
Hon var SÅ himla duktig och modig! Trots att mamma skrämt livet ur henne hihi.
Men jag ville att hon skulle våga ta 2a hålet också om de gjorde ont, så jag förberedde orentligt.
Hon var verkligen super duktig ,mitt lilla hjärta!
 
 
Sen bar det iväg till Izabelles ridskola. Medan hon red gick vi i skogen med hundarna :) HÄRLIGT!
Jag är som besatt av skog o natur. UNDERBART!! Sen hann vi tillbax till halva lektionen var kvar!
Det ska jag börja köra som rutin varje måndag! Bra motion för mig o underbart för oss alla!
 
Alicia plockade maskrosblad åt kaninerna o pratade med sin far.
 
Snufsarna i sina nya halsband. Husse gillar smidighet så då får dessa bli ''husse halsband''
Chloe har också ett sånt här, dom är himla bra (när dom blir mjuka, i början är dom lite hårda)

Kommentarer
Postat av: mamma

ohh vad fina gulliga bilder.. ni är så duktiga att hitta på roliga saker för barnen.. och trevliga dagar för er familj.. jätte kul att ta del av alla händelser här på nätet... ha det gott... många kramar och pussar till er alla..

2012-08-31 @ 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback