UNDERBARA dag!!!

Igår hade vi en underbar dag!!
Jag o min kära sambo firade 10 år på förlovningen :-))
Vi började dagen med att ta med lunch o åkte till skogs i fina karslund, med hundar o ungar =)
 
Här pausade vi och åt våran lunch. Små vovvarna la sig o tog en power nap i väskan :-)
 
 
 
 
Barnen hade med sig burk o skulle plocka bär. Dom hittade en del blbär o hallon.
 
 
Barnen hittade ett bra ställe o vi plockade o plockade..Plötsligt blir Alicia (så som alla barn) kissnödig.
Så jag säger åt sambon o kolla hundarna o går iväg med henne. Väl i kissandet när jag står o håller kommer Gizmo farandes o ställer sig så strålen kommer på honom. Jag skratta så jag höll på o dö o Alicia försökte kissa, o där va hunden o jaa..Vad gör man..Så då vet ni varför han numer heter Kissmo istället för Gizmo hahaha..
 
Sen for vi till stadsparken o köpte mjukglass :-) Hundarna med såklart. Social tränas som alltid!
Dom var mkt i väska, trötta efter en skogs promenad, men ändå, det är viktigt o social tränas!
Barnen lekte i lekladan och ''sålde glass''.
 
 
 
Fina Chloe sitter o njuter i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback