Tankar..

 
 
Fredag idag o jag har börjat jobba efter vår ofrivilliga ledighet..
Det känns både och..Känns som jag behöver vara hemma o hjälpa till med allt..
Men vi tar en dag i taget.
Det är MKT som snurrar i huvudet nu.
Vet inte om det har med senaste tidens händelser att göra eller om det är någon 30 års kris :)
Men det är både om flytt, jobb, familj, och framtid..
Hur vill vi ha det, hur ska vi bo, vill jag jobba med detta hela livet osv osv..
Känner samtidigt att det måste fixas här hemma,, rensas upp o fixa ordning i barnens rum framför allt.
En ny start med ett nytt boende skulle vara skönt.
Gud va vi vill flytta nu!!
Tänker mkt på jobbet.. Tankar om något annat..Jag kan bättre..
Inre stress innan det är för sent, innan man blir för gammal..
Känner ni igen er? Hemsk period nu..Allt känns jobbigt faktiskt.
TUR man har två söta barn, man och hundar som gör livet glatt..
Nja inte alla på en gång då..
Eftersom barnen är riktigt otåliga,tjatiga,trotsiga o vill t.om flytta hemifrån ikväll, (hihi)
och mannen ,ja han är som alla karlar är emellanåt, och hundarna som jag sliter med o få rumsrena,
men gizmo har bestämt sig för att ha en ''pinka-i-alla-bäddar' period..
Så jaa det är lite kämpigt nu men vi tar oss igenom det med..
Nu ska jag njuta av min milkshake från max och sen sova.
Har en envis huvudvärk sen i förrgår..
Natti natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback