Allt-måste-jävlas-dagen

Idag var en sån där dag då allt och då menar jag ALLT bara jävlades,vad jag än skulle göra,,
-handla,parkera,köer, maten,pajen ,ja allt skulle krånga!!
Har iallafall lyckats luncha med mormor på stan och sen bjöd vi hem mina föräldrar på sen middag.
Så till slut, med blåbär i skinkan, en äcklig blåbärspaj,andan i halsen och ett inre kaos så fick vi väll en trevlig kväll med dom ,hoppas jag :)
Nu har barnen lagt sig o jag intar ett soffläge med nerver som hoppar och är ilsk o irriterad, och mest arg just nu på barnen som måste studsa upp femtioelva ggr och fråga saker, gå på toa, viska åt varann osv..
Bäst jag går o lägger mig tidigt, hatar sånna här dagar :(
Kram C.

Kommentarer
Postat av: mamma

MEN kvällen blev jätte trevlig,och super god mat OCH EFTERÄTT,, tack snälla snälla, för allt... kram och puss

2012-08-15 @ 08:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback