Jobbar dagen..


Våra fina flickor igår efter kalaset. Kisande mot solen :)

Idag är det söndag och jag är hemma på rast.
Har sånt där dubbel pass på jobbet, så man jobbar från 7 på morgonen till 21.30 på kvällen, och ca 2 timmar rast mitt på dan.Det är tufft men det går rätt så bra.
Idag skiner solen och det är helt underbart väder.
Imorse var ingen vaken än och fåglarna kvittrade och solen var framme tidigt. Såå skönt!
Dock är jag så himlans trött idag, det var nån hög musik nånstans ifrån, och det höll på sent, så fick väl 5 timmars sömn.. Hoho.Så ska man upp 6 imorrn bittit igen o jobba, hujedamig..
Nog om det..Nu har jag klagat lite ;)

Jätte kul att ni är så många som tittar in här och lämnar en kommentar!
Verkligen jätte kul :))

Vill önska er en fin söndag och kom ihåg -denna dag kommer aldrig igen!
Le mot någon, ge nån en kram, ställ upp och va en axel att gråta emot.
Det är uppskattat!

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: marita

JÄTTE JÄTTE FIN BLOGG DU HAR.... SOM ALLTID.. DU ÄR VERKLIGEN DUKTIG.. SÅÅ ROLIGT ATT GÅ IN HÄR OCH LÄSA OCH TITTA PÅ ALLA GULLIGA BILDER PÅ ER.. BARNEN OCH HUNDARNA.... TUSEN KRAMAR TILL ER...

2012-04-29 @ 21:53:02
Postat av: camilla

Tack mamma :D

2012-04-29 @ 22:29:35
URL: http://alizo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback