Home sweet home..


Underbara 40st rosor som jag fick häromdan av min älskling



Äntligen har jag varit iväg o fått hjälp på sjukhuset med min inflammation.
Det har hållt mig mest soffliggandes i en vecka nu med antibiotika som inte hjälpt.
Men med stesolid (som inte bet ett dugg) och ett snitt med skalpell ska det nu förhoppningsvis gå över..
Det har varit en tuff dag på sjukhuset med massa ont, men nu är de över o jag är hemma igen.
Underbar känsla bara det!!



Izabelle blev kvar hos sin mormor o morfar en natt till och Alicia tycker det är sååå tråkigt ;)
Väl hemma igen kommer dom säkert bli osams på nolltid *ler*.
-Syskon kärlek :)


Nu ska jag nog ta o lägga mig tidigt, känner mig helt slut efter denna dag.
Hoppas ni haft en bättre dag i solen?
Jag blir hemma hela veckan från jobbet så det känns inge vidare, men vad gör man..

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback