Förberedelser inför imorgon ...


Dagen har bestått av massa förberedelser inför imorgon..
Barnen har ritat massa påskbrev och gjort ordning till de ska gå påskkäringar imorgon :)


Ikväll har vi även suttit hela familjen o målat påskägg som vi tar med varje år på släkt middagen!
Det blir litekladdigto nån som går sönder lite, men vad gör det? :)

Nu har barnen somnat och väntar ivrigt på morgondagen och dagens början med skattjakt ;)
Påskharen ska lägga en karta intill sängen där dom ska leta upp sitt påskägg!
-Spännande!!


Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

GLAD PÅSK <3

2012-04-07 @ 10:47:32
URL: http://mohammedis.se
Postat av: Marie

Glad påsk till er, =D, så fint ni pysslar.



Jag vet inte exakt vilken inställning jag hade, men fotade manuellt, kika under om oss, ovanför min profilbild, där under står det om min kamerautrustning, jag använde mitt macro



Kramar,, tackar

2012-04-07 @ 10:53:13
URL: http://myflowergirlblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback