VÅR!!



Våren är här hörrni!!!

Tisdag idag & jag har jobbat. Underbart väder idag och jag är så glad!!
Glad för mkt saker och besked vi fått,och såklart att tentan gick vägen igår,
nu är det inte många kvar innan jag är KLAR!! Då ska det firas =)
Nu har jag just sett ett avsnitt av desperate housewifes som kickat igång ikväll.
Det med en nackvärk som avslut.
Men jag låter inte det sabba den här dan!!
Känner mig sugen på framtiden och hoppas allt blir som jag tänkt..

Nu ska jag nog avrunda för Izabelle blir störd av knapprandet på
tangenterna, eftersom jag sitter vid hennes dator i hennes rum när hon sover intill.
Min laptop åkte in idag IGEN på service. ''3gången gillt'' hoppas vi.
Nu kräver jag en ny produkt.
Hoppas dom kan leverera!! -och fort!

SOV GOTT

Kommentarer
Postat av: mamma

vad glad jag blir när det verkar gå bra för dej... toppen att du snart är klar med ditt pluggande... jätte bra gjort... många vår kramar från mej till dej..och er!! puss o kram...

2011-03-16 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback