VAB



Torsdag idag och jag är hemma och vabbar med izabelle.
Hon har hostat och haft ont i halsen inatt och idag nyser hon och hostar..
Svårt när barnen är sjuka, man känner sig maktlös..
Men vi har stekt pannkakor och myst med barbielek och tvtittande.
Samtidigt kan man ju passa på o få lite gjort här hemma.
Nu ska vi snart försöka åka o handla, har suttit o väntat på att min laptop
ska komma men dom ska väl envisas med o komma när man åkt,suck.
Ha en fin dag ute i slasket..Hoppas våren kommer SNART!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma svarar

Tack! Ja gör det, fint nu till våren! Jag tog slingmedlet först (drog ju i hätta) och lät den sitta i ca 30 min (borde låtit den sitta 45 så kanske det hade blivit mindre gult. Sedan sköljde jag och fönade med hättan kvar på huvudet. Sedan slängde jag i den andra färgen (blekningen) och den fick sitta i typ 45 min, sen sköljde jag den, och så slängde jag i silvershampoo i massor,fortfarande med hättan på, och lät sitta i någon min, sen sköljde jag ut det, och tog av hättan och sköljde allting:)

2011-03-10 @ 18:59:29
URL: http://emmaaljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback