Update..

I helgen har det varit lugnt. Jag var hemma söndag+måndag pga en hemskt värk i kroppen.
Immad hade samma sak och vi låg mest i varsin soffa o kved.
Kändes som ett tåg kört över oss ungefär.
Dock var jag iväg på tentan igår och dom klarade jag =) *happy*
Så nu äre bara 2st kvar + det teoretiska provet på tentan jag ej klarade,
och 2 dagars praktiskt lärande, sen är jag färdig!!
Känns underbart!!

Vi fick ju en massa onödig snö i fredags, då var det inte kul.
Barn o hundar fick dra fram vinter kläderna igen.


Bobben var ju iofs en populär grej att få använda en sista gång (hoppas vi)

 
Hundarna måttligt förvånade av alla snö =)


Jag lunchade med bästa mormor på stan i fredags o denna godig smällde jag i mig =)
Det blev en massa shoppande till Izabelle och sen påfyllning av kyl/frys.
Innan jobbet kallade..


Lördagen
jobbade jag o tillbringade en lugn hemma kväll.
Även söndagen, då vi båda mådde skit.

Tog mig ut på en prommis igår och barnen cyklade.
Dom höll på o ta kål på oss o varann inne så jag var tvungen o
få ut dom en sväng.



 
Söta små tjejer som tyckte det var SÅ KUL att cykla i stora vattenpölar som var som sjöar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback