Torsdag

Idag blev en rörig dag på jobbet, men ganska lugn samtidigt.
Jag gick hem med sprängande huvudvärk (som ofta) och hämta upp Izabelle
,för hon skulle hem till mormor o leka med hennes grannes barnbarn,
lite invecklat men iallafall så har hon tillbringat dan där,och är fortfarande kvar.
Pappa hämtar upp efter jobbet..Helst vill hon stanna till kl 9 haha,,
Vi tjejer har mest slöat,lekt o sett film på em.Så skönt o ta de lugnt!!
Skulle behövt plugga men det är svårt nu när min kära laptop är inne hos
''doktorn'', hoppas få hem den nästa vecka!!
Nu puttrar maten på spisen,jag slöar här lite och drömmer mig bort
tills helgen, då ska en massa kul hända!!
-Spännande =)


Tjejerna för exakt 1år sen,
städar hundmat dom hade ut på hela köksgolvet *skrattar*

-Ta tillvara på tiden, den rusar iväg så fort...

Kommentarer
Postat av: Emma svarar

Haha ja jag vet, så himla söt! Lite lik albin också på just det kortet.

2011-03-04 @ 11:53:05
URL: http://emmaaljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback