Soool

Hej hopp i solen!!
Våren är på G och vi njuter!!
Kom just hem efter en lunch date med finaste mormor på stan.
GOTT var det också =)
Nu har vi hämtat Izabelle från skolan och landat hemma efter lite
fixade ärenden..

Fick dessutom veta att min lillebror o hans tjej är o föder barn.
Stackarn har gått över en massa och de vore väl skönt om den lille prinsen tittade ut nu!
Så jag blir nog faster ,igen, idag eller imorrn *happy*

Nu ska vi greja lite här hemma och min kära laptop åker in på service idag igen,
Hoppas dom kan ge mig en helt ny den här gången *morrar*..
Inte lätt o ''slåss'' med Izabelle om o få låna hennes heller,
så tillgång till datorn blir begränsad en tid framöver..

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback