Lugna torsdag..


Mammas sötaste 3 åring MED MINA gamla glasögon som jag sparat.
Hade dom när jag var i hennes ålder =) Snygga va? ;-)

Halloj på er..
Torsdag idag och jag har haft en stillsam dag.
Fick fika besök på em och sen har jag stekt lite pannkakor, duschat barnen och sen
avslutat med ett galet dansnummer av dessa trollungar till eric saade.
Nu sover dom sött och jag slappar lite här..
Fick reda på att min dator är på väg hem,MEN för att vända igen eftersom dom
inte lagat det dom skulle. Blir SÅÅ trött. Men vi ska minsann inte ge oss.
Imorrn ringer jag konsumet rådgivaren!!
Nu ska jag avsluta innan jag väcker Izabelle med knapprandet.
SOV GOTT

Kommentarer
Postat av: moster Rosi

Jaaa känner igen den gamla glasögon.. kul att du har den kvar.. jag har inga kvar mina gamla.. mkt synd.. ha så fin dag idag med så här oväder.. kramkram

2011-03-18 @ 08:43:13
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: mamma

ojj.. vad lik dej hon blev när du var i hennes ålder.. ha det gott... kram......

2011-03-18 @ 14:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback