Hej på er

Nu har vi haft lite blogg semester.
Detta lite också pga att min laptop åter varit på service.
Så jag har haft begränsad åtkomst med dator.
Men nu är vi tillbax och jag ska visa lite pics på vad vi gjort =)

I lördags var vi en sväng till Karlstad och köpte våran nya husvagn!!
Japp vi bestämde oss för att byta upp oss lite och skaffa en husvagn med ordentlig barnkammare.
Vi var jätte nöjda med våran men det var inte bra pga fukt skador m.m.
Så vi åkte dit och gjorde ett inbyte =)


Snuttorna kollade på dvd på vägen - lugnt o skönt =)


Den vi skulle ha var bara SÅ fin!
Vi tycker det är vansinne att lägga massa dyra pengar på dom här super moderna och nya
vagnarna, man använder dom ju bara på sommaren då och då iallafall.
Så detta är inte en sån men väldigt fin ändå!


Vår nya pärla!


Våran förra vagn, smutsig och gammal men ligger ändå varmt om hjärtat!

Vi fick oss en väldigt trevlig tripp och stannade till på Bergviks köpcentrum och åt lite.
Ni fattar väl att folk tittade upp då en husvagn kom inrullandes på parkeringen
mitt i vintern *skratt*..Inte så ofta man ser det!





Dan innan vi åkte grejade vi med vår gamla husvagn,den skulle köras fram och tömmas.
Givetvis fick barnen vara med och åka traktor =)

   



---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sen på söndagen så var vi hos min bror och firade lille Albin.
Passade på o fota lite på hans nykläckta lillebror Noel.

 
Hur sugen blir man inte på en till? Så liten o söt..Tiden går alldeles för fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback