Önskar dig en fin midsommar!

Idag är det dagen före midsommarafton..
Regnet öser ner och jag är hemma från jobbet i en hemsk kvinno värk.
Hatar denna värk!!
Tog mig upp o på några mys brallor o tänkte gå runt huset med hundarna.
Då var det som nån öppnade en kran och det VRÄKTE ner regn på oss.
Vilken start!! Vad har jag gjort för illa??
Känner mig deppad o ligger i soffan i skrivande stund.
Har massa o göra idag inför imorrn,,,suckar..
Får ta o vila ett tag till o sen samla krafter..
I eftermiddag åker vi till husvagnen iallafall.
HOPPAS bara vädret är med oss!

Vill passa på o önska er en fin midsommar imorrn och hjälp oss hålla tummarna
för en solig dag!

GLAD MIDSOMMAR ALLA FINA LÄSARE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback