ToDaY



Idag efter jag lämnat barnen så åkte jag på en arbets intervju, det var spännande,
men jag tror det gick bra.
Vi får se nästa vecka :)
Det verkar som framtiden kommer bli bra, så småningom..
Jag tänker POSITIVT nu!!

Sen blev det iväg o handla till kylen som ekade tom..
Dammsuga, moppa golven och byta rent i sängarna, sen hämta andan lite innan arbetet började..
Det fick bli lite rester från igår som sen lunch


Köttfärspaj med sallad med massa ruccola i, MUMS!!

Det kändes SKÖNT att få hinna göra allt detta idag.
Imorrn finns ingen tid till sånt och sen är det ju helg, då vill vi syssla med annat :-)


Härligt krispiga tulpaner..
Älskar när dom är nya o fräscha. Det lyser upp!


Nu ska jag se ett avsnitt till i mitt ''Våra bästa år maraton''..
Jag ligger efter kopiöst mycket, men det gör inte så mycket,
det är rätt skönt o ligga i sängen o titta när man önskar istället ;-)
Sen är det sovdax och upp o jobba imorrn..
Sen har vi HELG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback