Slutkörd mama



Idag var det rörigt as usual på jobbet, men det gick fint ändå..
Har säkert gått flera mil men det är ju bara nyttigt.
Dock inget vidare i snö blask storm och kyla. Men men, man ska inte klaga, då är man motionerad och klar!
Lagom kissnödig och hungrig så gick jag hem och hämtade hundarna som var hemma idag, sen hämta barnen ,som på väg hem skulle bråka om vilken hund dom skulle hålla i, som avslutning kommer en jäkla idiot som kör (som alla andra) som en idiot utanför vårt hus där vi alltid går över.
Det ÄR ett övergångsställe där men ingen fattar det ,så alla kör på som galningar.
Den här kvinnan SÅG oss, jag menar en vagn, 2 hundar och 2 barn o 1 vuxrn kan man inte missa, men hon bara gasade på och log åt mig när jag sedan blev galen på henne.

Fy f-n. Var så arg så jag gick in o ringde vägverket, men efter mkt om och men så var det visst örebro kommuns väg, så imorrn ska jag fortsätta jaga dom.
Nu får det vara nog! Nåt väghinder måste upp, och helst ett ''staket'' brevid den 1m breda trottoaren intill.
Massa barn går över varje dag och snart händer det nåt!!

Sådär, nu fick jag skriva av mig lite :)
Annars sitter jag här och funderar på hämtmat, men inser att jag inte har kontanter uttaget, bankomaten ligger för ''långt'' bort just idag, bilen har min kära sambo för ovanlighetens skull, huvudet värker och den stora diskhögen blänger på mig, vart finns mera ork o köpa??
Känner mig helt slut och jag behöver få MAT ,NU!
Barnen ligger o myser under en filt o ser bolibompa..
Så skönt o vara liten.♥♥

Fortsättning följer... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback