Insnöade..?

Snöig Trettondagsafton.
Idag har vi haft snöstorm här, det har varit hemskt väder.
Men vi var inne o mös, tände ljus och städade av lite i lugnt tempo =)
Sen kom mormor och mamma på besök. Trevligt!!
Jag passade på o röja ute på parkeringsrutan, vilket slitgöra!
TUR man har snälla grannar som hjälper till =)
Nu har dom åkt och jag ska snart börja med maten här.
Tjejerna har haft kompisar här som har lekt o tittat på film hela dagen.
Som det verkar nu ska visst Izabelle sova över hos en kompis.
Lite kul är det ju att dom kan göra sånt.En del har svårt o sova borta.
Nu ska här lagas mat sen sätter jag nog Alicia på bobben o går ut en sväng.
Ha en fin kväll!!


Ikväll ska här läsas MAMA, det var så längesen jag köpte den, ett tag köpte jag varje nummer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback