Hemsk helg

Denna helg var inte bra..Den var hemsk.
Jag skulle jag jobbat hela helgen men har istället legat hemma i magsmärtor..
Min kära sambo hade migrän igår och kräktes..Där låg vi i varsin soffa och plågades.
Barnen har nog haft roligare lördagar..
Jag har bestämt att jag ska göra nåt åt det här..Det funkar inte o bli helt liggande när
skiten kommer varje månad. Fy för o vara kvinna!!
TUR är väl att det inte alltid är såhär illa.Men nu var det inte kul.
Inte ens sova gick bra.Vände o vred och inga tabletter hjälpte..FY!
Nu ligger jag i soffan med laptopen i knät..Pappa och Alicia är o handlar och Izabelle leker
på sitt rum och hundarna leker på golvet..Själv ska jag nog bara ligga här.
Så fort man går upp så gör det ondare..
I eftermiddag ska Izabelle börja sin dans!
Hon har valt att hoppa över ridningen ett tag och testa nåt annat, då blev det DANS.
Vi får se om jag orkar följa med eller om hon får åka med sin far.
Hade varit kul o se men mår man skit så gör man.

Kommentarer
Postat av: mamma

Men..--kära barn!!.. att du inte har hört av dej.... jaa du.. tycker du ska prata med nån läkare över dina magsmärtor... det brukar ju bli bättre när man fått barn.,, hoppas VERKLIGEN att du/ ni mår bättre och att det gått bra för izo med dansen.... många kramar från oss....

2011-01-16 @ 20:55:36
Postat av: Emma

haha ja det har jag:) Ja visst var dom, har varit slut i min stl varje gång jag varit där så passade på nu när de hade kommit in:)



Puss på dig

2011-01-16 @ 22:11:10
URL: http://emmaaljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback