Christmas 2010

Julafton hos oss..

På dagen så jobbade jag men vi hann med lite julklapps utdelning ändå hemma.
Barnen var så ivriga o ville öpnna allt under granen =)


Glada efter ha fått fina presenter..




Den här fick min kära sambo och jag tror det var en bra julklapp åt hela familjen för den verkar vara uppskattad både av stora och små :)


Sen efter jobbet så åkte vi hem till moster där släkten samlades för o fira denna mysiga dag.
Det var dukat fint och massa god mat..



Mor o dotter myser framför Kalle anka med lite glögg innan det är dax o äta..



 
En spännande julgran i år som kusin Zandra ordnat.
Alla fick en trisslott var, det var en kul idé tycker vi!!




Moster och mamma...


Fina izabelle som dagen till ära hade lockat håret ,massa ;-)

Sen kom jultomten, det var såå spännande,
men i år var alla barnen tillräckligt stora för att ej bli rädda iallafall..

 
                                                                                         Fina mormor..



 
Kvällen blev sen men vi hade mysigt hemma och satte ihop barnens alla leksaker och grejade.
TACK så mkt alla för allt, det var verkligen fint!!


Juldagen
fortsatte firandet hos svärföräldrarna.
Fullt med barn o massa paket o god mat..



 
Izabelle fick här ett bamse paket..Ett skrivbord!!             

Annandag jul
åkte vi hem till min mormor och åt god mat..
Man har verkligen blivit bortskämd dessa helgdagar med allt gott,.


Här är vi proppmätta o har just ätit god efterrätt..


Kommentarer
Postat av: Moster Rosi

hör av dej när du och jag kan byta julfoto.. jag vill ha dina.. :-) pussis.. nu har du kom ikapp med allt foto :-D jätte kul och fina bilder.. vi ses imorg.. puss kram

2011-01-01 @ 22:35:58
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback