Mera snö knackar på..

Sista dan ledigt och snön vräker ner..
Trodde vi gick mot våren men nu känns det som ett stort bakslag..
Fast jag antar att våren kommer ändå, förr eller senare =)
Iallafall så har vi mkt att se fram emot, bara vi klarar oss igenom tills dess.
Det känns skönt!!
Man får se framåt och ta en dag i sänder,, vilket är svårt ibland.
Vi får se vad denna dag bjuder på,
men just nu njuter jag & Alicia inomhus efter en prommis med vagnen o 2 hundar.
Snön riktigt piskade och det var inte direkt skönt.

Ha en fin dag!
-Imorrn är det helg för er som är lediga.
Själv har jag haft mitt lediga och ska jobba fre-mån.
KRAM



Våra finaste skatter i badet med skojsiga bad pennor och figurer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback