Ledighet smakar bra =)



Tisdag & ledigt!
Jag vaknade upp med en envis huvudvärk,men det är vanligt efter hårda arbetspass.
Izabelle travade iväg till skolan med sin far och Alicia till dagis där dom skulle ha alla hjärtans dag fest idag.
Hon är ju annars ledig när jag är det,men fick komma ändå en stund.
Så nu har tussan precis kommit hem.Hon tyckte det var konstigt att bli hämtad så tidigt =)
Nu sitter hon o tittar på Totte filmen och jag landade här.Ovanligt va? :)
Är så trött på min dator, den bara strular, så idag funderar jag på o skicka in den igen.
Ute är det kallt idag med dock var det rätt skönt med en promenad med hundarna.
Nu ska vi hämta Izabelle om en stund o åka o hälsa på hos mormor.
Önskar dig en strålande dag!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Emmie ♥

Härligt att kika in här och se så fina tulpaner! ♥ Känns som att det finns hopp om våren ändå. :)



2011-02-17 @ 10:54:20
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback