I MADE IT

Gissa vad, jag klarade tentorna =) GLAD!
För det trodde jag inte, det var så svårt.
Men det gick och jag är så glad..Nu är det bara o kämpa på
med resterande så är jag klar snart!

Extra glad blev jag när jag kom till fritids och där var städat o snyggt, och fröken kom fram o sa att hon hade fått mailet jag sände till rektorn, och att dom skulle börja ha lite bättre ordning.
DET kändes kul!!
Jag har annars,såsom alla föräldrar, fått leta efter en stövel här o en där o allt är blött och slängt hej vilt.
Det känns ju inte okej. Så jaa jag skrev till rektorn och vips verkar det vara bra!
-Strålande!
Hoppas bara det håller i sig.

Nu är det kväll o barnen sover, ute vräker det ner en massa onödig snö.
Tycker det räcker nu!
Jag har nyss klivit ur badet o vi ska äta toast o sen hoppa i säng.
Mår illa så middan hoppade jag över. Har varit till o från ett tag, hoppas
det ger sig snart, man hör många som har samma besvär.
Skumt.

So så gott..


Söt skylt va??

Kommentarer
Postat av: mamma

grattis till tentan....

2011-02-08 @ 04:27:25
Postat av: moster Rosi

Grattis

2011-02-08 @ 08:08:41
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback