Godmorgon fredag!!



Fredag idag och det är ju härligt för många..
För oss som jobbar ca varannan helg är det tyvärr inte lika lovely.
Men visst det är ju skönt ändå.
Jag vaknade tidigt i morse men låg o drog mig länge innan jag masade mig upp.
Det är så skönt med sovmornar..
Spec när man har en arbetshelg framför sig.

Nu är iallafall barnen lämnade och Alicia ville inte riktigt samarbeta idag,men vi hoppas det går över.
Jag har betalat in räkningar, och hur kul är det?
Är det bara vi som har en hel hög för jämnan??

Så var det tänkt att jag skulle plugga lite eftersom jag har tenta på måndag men jag vete katten
när det ska hinnas med? Snart är det time för nagelfix o sen direkt till jobbet.
Fy vad tiden rusar iväg..
Svårt o hinna med pluggande med småfolk och jobb som kräver ens
tid varje dag, men det får gå som det går..
Man får göra sitt bästa helt enkelt.
Nu ska jag inte babbla på en massa utan sätta fart, jag hoppas du får en fin fredag!!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback