Busy mama..

ÄNTLIGEN är min arbetsvecka klar och det känns skönt.
Dessa veckor med 1dag ledig av 7 är tuffa.Men det går ju det med.
Hade ingen lust att plugga bara när jag kom hem men var så illa tvungen,
pappa o barn åkte hemifrån och jag fick 3 timmars lugn o ro,så det uppskattades!
Mkt blev gjort och imorrn ska jag fortsätta innan tentorna börjar.

Nu har just solsidan slutat -sjuk bra det där,
och man känner igen sig så otroligt mkt! =) Kanske inte matade flickorna med
gamla matrester från mattan, men ändå *skrattar*..

Vi ska äta lite sen hämtmat nu och se nån film innan sängen kallar..
Detta har varit en händelserik helg så man känner sig psykist slut!
Hoppas du haft en super helg?
Jag ska njuta av 2 helgers ledigt iallafall sen ;)

KRAM


Mitt favvo godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback